COVID19  In het kader van maximale patiënten veiligheid nemen wij extra maatregelen om uw bezoek aan de praktijk zo veilig en comfortabel mogelijk te maken.                                                          Klik hier voor onze richtlijnen voor een veilig en comfortabel bezoek

Tijdelijk Patiëntenstop - nieuwe patiënten

Beste Patiënt,

Onze praktijkfilosofie is steeds geweest Uniek kleinschalig te zijn waar we onze bestaande patiënten persoonlijk de best mogelijke behandelingen kunnen aanbieden en dit op een relaxte manier, met wederzijds respect in een rustige omgeving. Door het succes van deze formule heeft ons patiëntenbestand (momenteel) zijn limiet bereikt zonder deze filosofie te willen compromitteren.

Vandaar zijn we genoodzaakt (tijdelijk) een patiëntenstop in te lassen naar nieuwe patiënten met uitzondering van PRP haarinjecties na haartransplant &DR CYJ hair filler (enkel mannen). Halfjaarlijks herevalueren we de situatie en bestaat de mogelijkheid dat we terug nieuwe patiënten kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten en dank voor uw begrip.

 

Een Online afspraak maken bij Clinic3D kan heel eenvoudig.

  1. Selecteer uw patiëntenstatus (nieuwe(zie hoger) of bestaande patiënt)
  2. Kies u afspraaktype (voor welke behandeling wenst u een afspraak)
  3. Bekijk dan de beschikbaar heden en boek vervolgens uw afspraak.
  4. Malheureusement, nous ne faisons pas des consultations en francais.
  5. Er komen regelmatig plaatsen vrij, het kan dus interessant zijn om de agenda op een later moment opnieuw te raadplegen.

 

Afspraken kunnen enkel Online of Telefonisch gemaakt worden op nummer +32 (0)468 21 61 36

Telefonische Afspraken kunnen enkel gemaakt worden tijdens onze openingsuren :

  • maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9u30 en 19u
  • woensdag gesloten

BIJ HOOGDRINGENDHEID (na een medische behandeling) kan u ons een SMS sturen : +32 (0)468 21 61 36  met uw naam en telefoonnummer en wij contacteren u spoedig.

VRAGEN kunnen via contactformulier gesteld worden u mag binnen de 72u een antwoord verwachten. Voor een geïndividualiseerd advies komt u best op raadpleging.

ANNULATIE:  Onze dienstverlening kan enkel efficiënt werken indien gemaakte afspraken nageleefd worden. Wij begrijpen dat patiënten soms door onvoorziene omstandigheden een afspraak moet verzetten. Wij vragen u daarom beleefd om ons minstens 24 uur op voorhand telefonisch/per mail/ of sms te verwittigen indien u uw afspraak niet zal kunnen nakomen. Zo verliezen we geen kostbare tijd en kunnen wij andere Patiënten tijdig helpen.

Voor patiënten die laattijdig afbellen of die hun afspraak niet nakomen zijn wij genoodzaakt een verzuimvergoeding aan te rekenen (35-70 euro).