STRIEMEN OF STRETCH-MARKS

Striae distensae , beter gekend als stretch marks of striemen zijn een uitdagend, vaak voorkomend esthetisch probleem. Het zijn littekens die optreden door het uitrekken van de huid. Wij behandelen striemen met carboxytherapy en nanofractionele radiofrequency -Venus Viva

Handen

Een oud chinees spreekwoord luidt:"A woman's second face is in her hands."

Net zoals in uw gelaat kan volume-restauratie met behulp van injectable fillers uw handen terug een glad uiterlijk bezorgen. Aderen ,pezen en diepe lijnen worden minder zichtbaar. Ook ouderdomsvlekken  en huidverdunning en textuurverandering kunnen tegenwoordig behandeld worden.

HalsVERJONGING & DECOLLETE VERJONGING

De Hals en de Decolleté  zijn gebieden waar tekenen van veroudering goed zichtbaar zijn en vaak verraden ze uw echte leeftijd. De huid is er erg dun, wordt vaak minder verzorgd en staat bloot aan invloeden van buitenaf (zoals UV-schade). Tegenwoordig zijn er een heel aantal niet-chirurgische technieken die de hals en décolleté terug kunnen verjongen.

HaaRVERLIES

Platelet-rich plasma en meso cocktails kunnen in de hoofdhuid geïnjecteerd worden om de haargroei te bevorderen. De natuurlijk aanwezige groeifactoren zorgen ervoor dat het haar terug dikker wordt en de haardensiteit toeneemt.

Overmatig zweten

Overmatig zweten of hyperhydrose treft 3 % van de bevolking en heeft een negatieve impact op de levenskwaliteit. Spierontspannend toxine is een veilige en doeltreffende behandeling die 6 tot 9 maanden aanhoudt. Desgewenst kan deze probleemloos herhaald worden.