Handen verraden vaak onze leeftijd. De huid van onze handen is immers dunner dan die van ons gezicht en wordt continu blootgesteld aan de zon, waardoor verouderingsverschijnselen sneller zichtbaar zijn. Na verloop van tijd wordt het vetweefsel onder de huid van onze handen dunner. Aderen en pezen worden zichtbaarder en de huid verliest volume en vertoont pigmentvlekken.

Voordelen handverjonging behandeling

Als u het gevoel hebt dat uw handen niet in overeenstemming zijn met de rest van uw uiterlijk, heeft u nu de mogelijkheid om dat te verhelpen:

• Fillers op basis van veilige biodegradeerbare stoffen herstellen langdurig het volume en camoufleren de zichtbaarheid van aders en pezen. Door collageenstimulatie wordt de huidstructuur tevens versterkt. waardoor uw handen er weer zacht en jeugdig uitzien.
  • Pigmentlaser met flashlamp (Venus Versa IPL) reduceert pigmentvlekken (lentigos)  en verbetert de textuur waardoor uw handen er terug jonger uitzien.
  • Venus Viva Firm FX NanoFractional Radio Frequency™ (RF) verstevigt de huid en is  daarom zeer geschikt als behandeling voor handverjonging.
  • Microneedling en Mesotherapie zijn natuurlijke behandeltechnieken die de huid van de hand hydrateren en terug van collageen voorzien.