Mesotherapie is een procedure waarbij er meerdere kleine injecties toegediend worden in de lederhuid(dermis) bestaande uit natuurlijk hyaluronzuur, vitamines, mineralen en voedende ingrediënten.

Voordelen mesotherapie

• Met Mesotherapie wordt de huid intens gevoed en gestimuleerd tot verjonging waarbij de productie van collageen en elastine toeneemt.
  • Na de behandeling beschrijven patiënten hun huid als uitgerust, stralend en steviger met minder rimpeltjes.
  • Het is een pijnloze natuurlijke, zachte manier van huidverjonging (biorevitalisatie)

mesotherapie behandeling hasselt belgie

Indicaties:hydrateren, voeden, en verstevigen.

• Zonbeschadigde huid
  • Rokershuid
  • Gedevitaliseerde vermoeide huid
  • Onderhoud van de rijpere huid
  • Verbetering van de huidkwaliteit: toniciteit, glans, hydratatie
  • Reductie van fijne rimpels
  • Preventie huidveroudering (anti-age)
  • Als onderhoudsbehandeling na 'zwaardere' huidverbeteringstechnieken zoals lasers, diepe peelings om de resultaten van deze technieken te behouden

Werkwijze mesotherapie

• Protocol:
  • De behandelingsfrequentie is typisch wekelijks gedurende 4 ( tot 6) visites.
  • Onderhoud:
  •

Het behandelingsresultaat (anti-aging)  kan onderhouden worden door eens om de 2 à 3 maanden een losse behandeling te ondergaan of de kuur te herhalen na 6 maanden.

• De behandeling kan gecombineerd worden met andere esthetische behandelingen (Spierontspanners, Fillers, Peelings, ...).
  • De injecties gebeuren met de U225 Mesogun waardoor de behandeling quasi pijnloos is  en het risico op blauwe plekjes sterk verminderd wordt.
  • Wij werken enkel met medisch goedgekeurde skinboosters(CE markering) die wetenschappelijk onderbouwd zijn.

Lees ook ons blog artikels:

Mesotherapie : diepgaande huidverzorging

Biorevitalisatie met de Mesogun U225 – Meso-injector.