Tijdelijk Patiëntenstop - nieuwe patiënten

Beste Patiënt,

Onze praktijkfilosofie is steeds geweest Uniek kleinschalig te zijn waar we onze bestaande patiënten persoonlijk de best mogelijke behandelingen kunnen aanbieden en dit op een relaxte manier, met wederzijds respect in een rustige omgeving. Door het succes van deze formule heeft ons patiëntenbestand (momenteel) zijn limiet bereikt zonder deze filosofie te willen compromitteren.

Vandaar zijn we genoodzaakt (tijdelijk) een patiëntenstop in te lassen naar nieuwe patiënten met uitzondering van PRP haarinjecties na haartransplant &DR CYJ hair filler (enkel mannen). Halfjaarlijks herevalueren we de situatie en bestaat de mogelijkheid dat we terug nieuwe patiënten kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten en dank voor uw begrip.

 

Een Online afspraak maken bij Clinic3D kan heel eenvoudig.

  1. Selecteer uw patiëntenstatus (nieuwe(zie hoger) of bestaande patiënt)
  2. Kies u afspraaktype (voor welke behandeling wenst u een afspraak)
  3. Bekijk dan de beschikbaar heden en boek vervolgens uw afspraak.
  4. Malheureusement, nous ne faisons pas des consultations en francais.
  5. Er komen regelmatig plaatsen vrij, het kan dus interessant zijn om de agenda op een later moment opnieuw te raadplegen.

14 dagen voor of na uw booster Covid 19 vaccin kunnen er geen Filler of Profhilo behandelingen doorgaan. Zie ook ons artikel Fillers & Vaccinatie.   

 

Afspraken kunnen enkel Online of Telefonisch gemaakt worden op nummer +32 (0)468 21 61 36 en niet via mail, whatsapp of instagram. Het maken van een afspraak impliceert dat u instemt met het huishoudelijk reglement.

Telefonische Afspraken kunnen enkel gemaakt worden tijdens onze openingsuren:

  • maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9u30 en 19u.
  • woensdag gesloten

Praktijklocatie: Luikersteenweg 301 bus 1 - 3500 Hasselt

BIJ HOOGDRINGENDHEID (na een medische behandeling) kan u ons een SMS sturen : +32 (0)468 21 61 36 met uw naam en telefoonnummer en wij contacteren u spoedig.

VRAGEN kunnen via contactformulier gesteld worden u mag binnen de 72u een antwoord verwachten. Voor een geïndividualiseerd advies komt u best op raadpleging. Een geïndividualiseerd & gepersonaliseerd advies kan enkel tijdens een raadpleging bepaald worden. Richtprijzen vind u terug op de website, ook een gepersonaliseerde prijsofferte gebeurt tijdens de raadpleging.

ANNULATIE: Onze dienstverlening kan enkel efficiënt werken indien gemaakte afspraken nageleefd worden. Wij begrijpen dat patiënten soms door onvoorziene omstandigheden een afspraak moet verzetten. Wij vragen u daarom beleefd om ons minstens 24 uur op voorhand telefonisch/per mail/ of sms te verwittigen indien u uw afspraak niet zal kunnen nakomen. Zo verliezen we geen kostbare tijd en kunnen wij andere Patiënten tijdig helpen.

Voor patiënten die laattijdig afbellen of die hun afspraak niet nakomen zijn wij genoodzaakt een verzuimvergoeding aan te rekenen (35-70 euro).

TE LAAT: Wegens een drukke agenda kunnen wij geen rekening houden met het niet op tijd komen op de afspraak. Tot 15 minuten kunnen wij deze tijd van jouw behandeling afnemen, na 15 minuten wordt uw afspraak geannuleerd. Hiervoor wordt een vergoeding gevraagd. Gelieve ook steeds telefonisch contact op te nemen indien je te laat zou zijn!

KINDEREN: Wij raden het af om je kinderen mee te nemen naar de praktijk, aangezien er geen toezicht is en zij niet in de behandelingsruimte mogen komen. Zij kunnen plaatsnemen in de wachtruimte, indien zij zichzelf kunnen bezighouden. De ouders staan in voor eventuele schade.

HUISDIEREN: Wegens hygiënische redenen is het absoluut niet toegelaten om huisdieren naar de praktijk mee te nemen.