Contact

Contact, Huishoudelijk Reglement & Praktijklocatie

Afspraken kunnen enkel Online of Telefonisch gemaakt worden op nummer +32 (0)468 21 61 36 en niet via mail, whatsapp of instagram. Het maken van een afspraak impliceert dat u instemt met het huishoudelijk reglement.

Telefonische Afspraken kunnen enkel gemaakt worden tijdens onze openingsuren:

  • maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 9u30 en 19u.
 

Praktijklocatie: Luikersteenweg 301 bus 1 – 3500 Hasselt

BIJ HOOGDRINGENDHEID (na een medische behandeling) kan u ons een bericht sturen : Via het contactformulier op de website met uw naam en telefoonnummer en wij contacteren u spoedig.

Huishoudelijk reglement

VRAGEN kunnen via contactformulier gesteld worden u mag binnen de 72u een antwoord verwachten. Voor een geïndividualiseerd advies komt u best op raadpleging. Een geïndividualiseerd & gepersonaliseerd advies kan enkel tijdens een raadpleging bepaald worden. Richtprijzen vind u terug op de website, ook een gepersonaliseerde prijsofferte gebeurt tijdens de raadpleging.

ANNULATIE: Onze dienstverlening kan enkel efficiënt werken indien gemaakte afspraken nageleefd worden. Wij begrijpen dat patiënten soms door onvoorziene omstandigheden een afspraak moet verzetten. Wij vragen u daarom beleefd om ons minstens 24 uur op voorhand telefonisch/per mail/ of sms te verwittigen indien u uw afspraak niet zal kunnen nakomen. Zo verliezen we geen kostbare tijd en kunnen wij andere Patiënten tijdig helpen.

Voor patiënten die laattijdig afbellen of die hun afspraak niet nakomen zijn wij genoodzaakt een verzuimvergoeding aan te rekenen (35-70 euro).

TE LAAT: Wegens een drukke agenda kunnen wij geen rekening houden met het niet op tijd komen op de afspraak. Tot 15 minuten kunnen wij deze tijd van jouw behandeling afnemen, na 15 minuten wordt uw afspraak geannuleerd. Hiervoor wordt een vergoeding gevraagd. Gelieve ook steeds telefonisch contact op te nemen indien je te laat zou zijn!

KINDEREN: Wij raden het af om je kinderen mee te nemen naar de praktijk, aangezien er geen toezicht is en zij niet in de behandelingsruimte mogen komen. Zij kunnen plaatsnemen in de wachtruimte, indien zij zichzelf kunnen bezighouden. De ouders staan in voor eventuele schade.

HUISDIEREN: Wegens hygiënische redenen is het absoluut niet toegelaten om huisdieren naar de praktijk mee te nemen.

Veelgestelde vragen over Clinic 3D

U kunt online een afspraak maken via onze boekingspagina of door ons te bellen op  +32 (0)468 21 61 36.

Ja, we raden een consult aan voor bepaalde behandelingen om je huidtype te beoordelen en de beste aanpak voor jou te bepalen.

3D Benaderingsconsultatie: €35 (gratis als de behandeling binnen 2 maanden volgt)
Consult huidverbetering: Vereist voor Peelings, Mesotherapie, PRP, Microneedling, Mesothreads, Carboxytherapie, IPL, ClearLift.
Consultatie voor huidversteviging: Vereist voor ClearLift (Q-switched ND-YAG laser), UltraLift III (HIFU), Thread Lift.

We vragen ten minste 24 uur van tevoren voor annuleringen. Voor te late annuleringen of no-shows wordt €35-€70 in rekening gebracht, afhankelijk van de gereserveerde behandeltijd. Als u vaak niet komt opdagen, wordt u geadviseerd elders een behandeling te zoeken.

We accepteren contant geld, debetkaarten/creditcards en digitale betalingen (payconiq).

Ja, er is voldoende parking voor en naast het gebouw. Parkeren in deze zone is gratis en zonder parkeerschijf.

Ja! Onze kliniek is goed bereikbaar per bus, met de dichtstbijzijnde halte Hasselt Hassalutdreef, op slechts 20 meter afstand.

 

Meer informatie:

Maandag – vrijdag: 9:30 – 19:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Ja! Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen voor alle huidtypen en -problemen en stemmen elke behandeling af op jouw individuele behoeften. Ieder huidtype heeft een andere aanpak nodig.

Sommige behandelingen zijn niet geschikt tijdens zwangerschap of borstvoeding. Boek een consult om veilige alternatieven te bespreken.

Interesse in een behandelingen bij Clinic 3D?

Maak een afspraak of contacteer ons voor meer informatie.